OMP Autóház

4002, Debrecen, Balmazújvárosi út 38.

Telefon: 52/503-510

A Citroën a 98. Brüsszeli Autókiállításon

2020-01-10

A Citroën a 98. Brüsszeli Autószalonon

 

A 2020. január 10. és 19. között megrendezésre kerülő 98. Brüsszeli Autószalonra a Citroën „Inspirëd By You All” néven új márkapozícionálással készül. Először is, a márka elindítja az elektromos offenzíváját: a Citroën 100 éve az autózás demokratizálásán dolgozik. 2020-ban az elektromos autó következik: a márka hat elektromos változatban is forgalmazott modelljével mindenki számára elérhetővé teszi alacsony kibocsátású járműveit. 

  

  • C5 Aircross Hybrid SUV 

A világpremierként bemutatott középkategóriás modellnek köszönhetően széles rétegek tapasztalhatják meg, milyen sokoldalú egy plug-in hibrid gépjármű. Az ë-komfort osztályú csendes városi autó (Silent Urban Vehicle) tisztán elektromos üzemmódban 50 kmi hatótávval bír, és nemcsak a kényelem, de a variálhatóság tekintetében is referenciának számít. A C5 Aircross SUV hálózatról tölthető hibrid változatával a kényelem egy újabb dimenziója nyílik meg: a tisztán elektromos üzemmódban történő mindennapi közlekedés során fokozottan érvényesül a védőburokhatás, és nemcsak nyugodtabb, de élvezetesebb utazásban is lehet részünk.

 

  • Ami One Concept

A képen egy teljesen egyedi, 100%-ban elektromos kétszemélyes jármű látható, mely a digitális technológián keresztül a városi mobilitás szélesebb körben elérhető, felhőtlen élményét nyújtja, és adekvát választ ad a városi mobilitással kapcsolatos új kihívásokra. A merész és színes egyéniségű modell rendkívül praktikus és felhasználóbarát, jogosítvány nélkül is igénybe vehető, és – az autómegosztástól az autóbérlésig – különböző célokra használható (à la carte szolgáltatások). 

 

  • Erős és koherens megújult termékpaletta

 

A 2016 óta bevezetett 6 új modellnek köszönhetően a Citroën megújult termékpalettával jelentkezik, mely nemcsak erős és dinamikus, de egységes is. Ennek gyümölcseként a márka 2018-ban hétéves rekordot döntött az európai eladások terén. Ezt olyan sikeres modelleknek köszönheti, mint a márka best-sellerének számító, immár több mint 730 000 eladást számláló C3, a több mint 260 000 példányban eladott C3 Aircross SUV, a 180 000 példányban elkelt Berlingo vagy a C5 Aircross SUV, melyből Európában kevesebb mint egy év alatt több mint 100 000 darab talált gazdára. Megannyi különleges formatervű, egyedülállóan kényelmes modell.

 

A dinamikus előretörést az is elősegítette, hogy az ikonikus márka 2019-ben ünnepelte századik születésnapját. A Citroën 1919 óta folyamatosan bizonyítja, hogy egy merész, kreatív és emberközpontú márka. Gazdag hagyománya és legendás modelljei alapján méltán lopta be magát az emberek szívébe.

 

  • SpaceTourer The Citroënist tanulmány

A SpaceTourer The Citroënist tanulmány egy karakteres modern furgon, melyet a szabadság és az élmények megosztásának vágya ihletett. Egy mozgó élet- és munkatér, ahol korlátlan kikapcsolódás és kaland várja az embert úgy, hogy közben a folyamatos kapcsolattartás is biztosított. A tanulmány, mely nevével a Citroën-rajongók hűségére utal, vérbeli Citroën, a márka olyan jellegzetes ismertetőjegyeivel, mint a karakteres stílusú sziluett és a garantáltan kényelmes utazás. A jármű az exkluzív „Rider The Citroënist by Martone” kerékpárral kiegészülve még nagyobb mobilitást biztosít. A Martone céggel közösen fejlesztett biciklin a tanulmányautó stílusjegyei köszönnek vissza.

 

Vissza a hírekhez